duminică, 20 noiembrie 2011

Indiferenta :( !

Vezi cum e ? Poate acum iti vei da si tu singur seama cum ma simteam eu:( ! Ti-am zis ca vei regreta odata si-o data ! dar tu n-ai vrut sa ma crezi !!! Totu era ca tine . . . asculta aici la mine " nimic nu e cum vrei tu " credema ca daca am suferit in trecut din cauza ta , voi suferi si acum
! Nu e asa scumpul meu :* . . . . . in trecut plangeam ca proasta din cauza ta si ma rugam de tine sa ne impacam :)) iar acum realizez cat de proasta am fost . . . ca nu ai meritat pe bune nu ai meritat nimic din ce am facut eu pentru tine !!! Ma jur ma faci pe zi ce trece sa te urasc cat mai mult . . . Ma iei acuma cu texte . . : ca ai uitat ce a fost in urma , ca ma iubesti si prostii dinastea :-j :)) ! Da scumpule am uitat m-am schimbat , numai sunt proasta aia care plangea si nu zicea nimica fiindui frica ca o sa te superi si ca ne vom despartiii ! Pe bune acum realizez cat am putut gresi procedant asa . . . . dar totusi nu's de piatra am si eu un suflet si nu pot ascunde acest lucru ca " da" ca mai tin la tine :| Dar stai linistit ca nu ma voi mai intoarce la tine deloc. . . . . !!!! Acum sunt cu Edy si o stii si tu foarte bine , il iubesc mult :X ! Si vreau sa-i multumesc pentru tot ce-ai facut pentru mine ! 
Asa ca scumpul meu uitama si uita ca am fost vreodata impreuna ! :(( Imi pare rau jur ! Dar asta este:(:((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu