luni, 6 februarie 2012

M-am saturat :(

               Nustiu :( pur si simplu in momentul asta simt ca m-am saturat de tot :-< ..... de viata , de tot :( .....Sunt unele momente cand imi doresc sa mor sa nu mai traiesc pe acest pamant , gandinduma ca e acelasi lucru daca as muri sau as mai trai .....cui iar pasa ? :-< Nimanui :(( asa ca mai bine mor draqu si scap de toti si de toate :(
Pot spune ca am o viata de tot cacatu :(( jur imi doresc sa nu ma fi nascut si zic asta din adancul sufletului :( Niciodata n-am mai fost asa sigura pe mine ca si acuma .. ..........imi doresc macar 1 minut sa se puna persoanele de langa mine in locul meu sa vada cum ma simt :( si credetima e foarte naspa ....... e un sentiment pe care nu'l doresc nimanui :(
Simti ca totu e pierdut pentru tine :(
Nici macar baiatul pe care'l iubesti    simti ca nu mai este alaturi de tine :( ca odinioara :(
Simti ca si el se indeparteaza de tn pe zi ke trece ........... e un lucru foarte naspa :( pentru friecare dintre noi :((:(( pe bune :| offff nustiu ce sa mai fac vorbesc foarte serios :(
Imi bag pula in ea de viata , in ea de scoala , in ea prietenie .............mai pe scurt mi-as baga PULA in tot :( vorbesc foarte serios :((              
Nustiu frate ce sa mai fac :(( ma rog in fiecare seara la Dumnezeu sa se gandeasca si la mine , sa se gandeasca la cat sufar si ma gandesc in fiecare zi ca poate o sa apara si soarele in viata mea ca pana acum nu am avut parte de soare :((
Nustiu ce sa mai zic ..............dar pot zice un singur lucru ca regret ca m-am nascut :( si ca era mult mai bine fara mine pe acest pamant o zic foarte serios :((:((:((:((    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu