marți, 21 februarie 2012

O viata de cacat :( !

Nustiu de ce ? cateodata simt ca nu mai rezist , imi vine sa renunt la tot . . . . . . sa-mi bag pula in ea de viata , in iei prieteni , in tot . . . . .
 Numai am cuvinte ce sa zic numa ca cateodata nas mai vrea sa vorbesc cu nimeni . . . . . . . . sa ma inchid in casa sa nu mai iau legatura cu nimeni . . . . . . . .
 De ceva timp imi merge numai pros :(( cu ai mei ma cert zilnic :(( . . . .  ei nu se gandesc putin si la mine . . . . . . ca totusi sunt inca un copil :| am si eu un suflet si nu e atat de puternic ca a lor . . . . .
 Ei nu se gandesc ca intr-o buna zi nu voi mai rezista asa si atunci vor scapa draqu toti de mine .
 O picatura mai trebe sa se umple paharu si atunci cand o sa vina ziua aia sa se umplu pahara jur pe ce am mai scump pe lume ca toate se vor termina pentru mine :(( si toti vor scapa de mine :(( . . . . . .
 Eu niciodata n-am fost asa . . . . . . . eram o fire tare ma durea in cur de toti dar viata ma inrait foarte mult mai ales am fost marcata pe viata de cand eram mica si acel lucru ma face sa nu suport pe nimeni , sa fiu rea cu toti de langa mine , sa nu ascult de nimeni.
 Daca soarta a fost rea cu mine :(( eu de ce sa fiu buna cu altii ?:((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu