joi, 4 august 2011

Baiatul pentru care zambesc :X

Pe timpu cand eram cei mai buni prieteni ......Mereu mi-ai aratat drumul cel mai bun in viata , mi-ai aratat ca nimeni nui asa cum pare ..... Mai invatat sa uit , sa trec peste si sa ma gandesc numa la cei bun .... Iti multumesc pentru tot , ai fost singuru care m-a inteles deacolo , nimeni deacolo nu mi-a dat importanta asa cum o faceai tu :( nici macar baiatul care credeam ca ma iubeste :-<
Pentru ca el mereu mi-a fost alaturi ..... cand eram suparata .....el era langa mine si mereu imi spunea ca sunt o proasta si ca nu mai trebuie sa plang pentru cine nu merita :(( .....
El mereu a avut dreptate dar eu nu l-am crezut.....:(.....Dar pana la urma mi-am dat si singura seama ca are dreptate si ca imi vrea binele si ca isi doreste sa ma bada zambind :((
Il iubesc prea mult :(( Si stiu ca daca nar mai fi el , nas mai putea trece atat de repede peste greutatile vietii :((
Mereu a stiut sa-mi ofere o imbratisare cand aveam cea mai mare nevoie de ea :( . A avut grija de mine si m-a invat sa imi traiesc viata din plin ::X:X:X:X:X:X:X:X

Cu el , am baut prima data :)) , prima betie a fost din cauza lui :D ....Cu el am fumat , am baut , am dansat , am plans , am ras , am tipat , am chiulit , am mintit .......
Toate le-am facut cu el :X Pentru ca niciodata nu m-a lasat la greu , chiar daca greseam , era langa mine si imi zicea ca ce fac nu este bine :((
Te iubesc enorm ai fost ca un frate pentru mine , tot timpu liber il petreceam cu tine ....... Pentru ca stii ca prietenia fara sacrificii nare rost :((
Imi pare rau pentru clipele cand ne certam din cauza lui,......cand iti ziceam sa ma lasi , sa uiti de mine ca nu vreau sa ma mai cert cu el , dar eu nu stiam pe timpul ala ca imi vrei binele .....credeam mereu ca vrei sa ma desparti de baiatul pe care'l iubeam , credeam ca esti impotriva noastra , dar am gresit :(( si IMI PARE RAU :(( .
Ai fost singuru care mi-a vrut binele , mereu mi-ai zis " Nina, nu'l crede , te minte,  nu te iubeste , Nina , deschide odata ochii si uitate in juru tau :(( "

De ce? De ce am fost atat de proasta si nu l-am crezut ? De ce credeam ca el imi vrea raul :(( ? De ce eram atat de oarba si nu vedeam nimic in jurul meu decat pe el :(( ? De ce ? De ce ? Am facut toate astea? De ce ? Am dezamagit toate persoanele din jurul meu care ma iubeau :(( ..... Oricum acestea sunt doar niste amintiri dar ma bucur ca mi-am dat seama cat am gresit :(( si ii multumesc ca mi-a deschis ochii !!! Te iubesc :X

Cand mi-am dat seama ca el este cel pe care'l iubesc , ce'l care cred ca ma va face fericita :| nu va mai face sa sufar.....Imi va arata dragostea adevarata ....:X
Imi va arata iubirea , si fericirea !!!
Doamne cat il iubesc :x Mersi scumpul meu ca esti alaturi de mine !!!
Mersi ca ai intrat in viata mea :X
Ii multumesc lui Dumnezeu ca te-am intalnit , ca te-am cunoscut in seara aia si ca ne-am imprietenit si ca acum suntem de nedespartit .......
Te iubesc prea mult si niciodata na's vrea sa te pierd :D:X:X:X
Te besk nebunul meu si nu uita ca iti multumesc ca mi-ai deschis ochii , mersi pentru tot :X:X:X
Te iubesc !!!!

Un comentariu: