miercuri, 3 august 2011

Despre el :((

Cand totul era frumos , cand imi spuneai in fiecare zi ca ma iubesti si ca nu poti trai fara mine :( ....Dar toate aceste cuvinte nu-si mai au rostu , ca au fost numai vorbe goale....era mai bine sa nu cred in ele , sa fiu mai tare , si sa-mi zic mereu " nina nu pune suflet ca tu o sa suferi mai tarziu " . Eu nu am crezut tot ce a spus , eram sigura ca ma iubeste , ca fara mine n-ar putea trai .... Pana intr-o zi cand mi-am dat seama ca gresesc . Cand am aflat ca m-a inselat cu prietena mea " Denisa " ....:(( nas fi crezut asa ceva niciodata , n-as fi crezut ca imi va poate face asa ceva , pur si simplu cand am auzit acest lucru ......imi era imposibil sa cred , refuzam sa cred ....... ma minteam pe mine insumi . :(( 
Pana intr-o zi cand un baiat mi-a deschis ochii " Edi" daca nu era el si in ziua de astazi as fi crezut in baiatul care nu m-a iubit ...:( care si-a batut joc de relatia noastra , caruia nui pasa , facea numai ce vroia el , nu asculta niciodata cei spuneam eu . Spunea cas copila , ca nu gandesc de loc......:( Dar el nu stia cat sufeream din cauza lui ......:(


Astai ziua cand drumurile noastre s-au despartit...cand baiatul ce'l iubeam m-a inselat :(( am simtit o durere infioratoare ....n-am crezut ca voi putea trece peste......:( . Dar Dumnezeu mi-a dat puterea sa trec peste si sa accept adevarul. Ca acest baiat nu era pentru mine , ca nu trebuia sa fac atatea sacrifici pentru el :( , dar inimii nui poti poruncii ce sa fac , pe cine sa iubeasca ...:( . Si inima mea alesese sa'l iubeasca pe el ...
Din pacate nici in ziua de astazi nu am uitat clipele petrecute impreune...:( 
Cand ma mintea atat de frumos :( cand imi spunea " pitica mea te iubesc , esti totul pentru mine " :(( . Aceste cuvinte au fost numai minciuni , si eu am crezut tot ce imi spunea :(( . Nu trebuia sa cred , erau niste minciuni :(( niciodata nu cred ca a simtit asta.......
Poate am gresit si eu , ca i-am ascuns niste lucruri ..... dar stia foarte bine ca tin la el si ca as face orice sa'l vad fericit.


Pe timpul asta ma simteam atat de protejata si iubita . Credeam ca niciodata nu se va sfarsii fericirea care o traiam cu el . Dar nu era adevarat , ma face sa cred ca toate clipele petrecute cu el au fost o minciuna :(( . Oricum ar fi nu pot uita anumite momente petrecute cu el ......
Nu cred ca voi putea sa'l uit , chiar daca atat de mult ma ranit , chiar  daca na stiut sa ma pastreze langa el ..... :( Asta este a fost o poveste minunata :((

2 comentarii: