vineri, 5 august 2011

Un vis pierdut :((

De ce nu pot sa'l uit?? De ce ma doare inca? De ce nu pot trece peste sa uit tot despre el??:( De ce nu pot face asta??:((
Vreau sa'l uit , sa uit toate clipele cu el , vreau sa uit cum l-am cunoscut :(( numai pot :| toate aceste amintiri nu-mi dau pace :( m-am saturat mi-a ajuns , simpt ca nu mai rezist :( nici macar ea nu ma poate face sa zambesc :( pentru ca durearea e mult prea mare :(( !
Si acum imi aduc aminte cum l-am cunoscut :-< , doamne ce frumos a fost :((
Cand eram intr-o seara la un concert cu niste fete , si el cu niste baietii .....vai doamne cand imi aduc aminte simpt o durere profunda in suflet , ca pe atunci el nu era asa:((
Imi amintesc cu durere in suflet primu sarut , prima imbratisare :((....
Nu pot trece peste , nu pot uita aceste clipe petrecute cu el.....De ce amintirile nu-mi dau pace ?? De ce apare in fiecare vis ?? De ce nu mi'l pot sterge din minte?:((
E singuru baiat pentru care am varsat atatea lacrimi .... dar nimeni nu stie cat am plans , cat am suferit, cat ma ranit :((
Dar asta este nu mai am ce face.....Nu mai simte nimic pentru mine :(( si asta ma doare cel mai tare......
Nu inteleg de ce mi-a facut asta?? Nu inteleg.....daca ma iubea nu se comporta asa??
Deci nu ma iubit niciodata :-<
Asta este poate pot trece peste , poate pot uita dar acest lucru e imposibil .....n'o sa'l pot uita :((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu