miercuri, 3 august 2011

Prietenia adevarata :X


Prietenie adevarata :X 

Ea , ea mea fost  mereu alaturi .....:( a stiut sa aibe grija de mine cand credeam ca nimic nu mai are rost :(( , cand credeam ca vreau sa mor , sa scap de tot :(( !!! 
Dar ea mereu mi-a zis " Scumpa mea nu merita sa plangi , lasal ca tot la tine o sa vina , uita iubita mea si gandestete ca multa lume te iubeste , mai ales eu " ....
O iubesc , prea mult si nu vreau s-o pierd ..... chiar nustiu ce m'as face fara ea , fara sa-mi zica in fiecare dimineata " scumpa mea cf?teai trezit? ma mai iubesti ? " 
Cred ca daca nar mai fi ea in viata mea .....nu as putea rezista , fara cuvintele ei magice "te iubesc scumpa mea " . Aceste cuvinte ale iei m-au facut mereu sa rad si sa zic " gata a trecut o am pe surioara mea langa mine " 
Dar ma gandesc ca acum ca m-am combinat cu Edy o sa ne indeparteze si nu vreau asta , as renunta la el pentru ea .....ca nu vreau sa-mi pierd cea mai buna prietena pentru un baiat . Doar baietii sunt la fiecare colt de strada , dar o prietena ca ea sunt sigura ca nu am sa mai gasesc , si nu vreau so pierd . Ca o iubesc prea mult !!!!
A stiut mereu sa vorbeasca cu baiatul pe care'l iubeam  . Sa-i explice pe cine are langa el si sa pretuiasca , ca nu cred ca va mai gasi o asa fata ....
Mereu cuvintele iei m-au facut sa zambesc :X
Te iubesc iubita mea !!!!! :X:X:X:X:X

2 comentarii:

  1. Te iubesc skumpa mea :x


    Nu ma vei pierde niciodata :X

    Ejti prea importanta pentru mine :X

    Te iubesc :x

    RăspundețiȘtergere