sâmbătă, 6 august 2011

Suferinta :(( Cand am pierdut femeia pe care o iubeam atat de mult :((

Doamne cu cata durere in suflet imi aduc aminte ziua asta :((
Cand am pierdut-o pe femeia care o iubeam atat de mult :(( Cu caree ma intelegeam atat de bine :((
Ziua cand a murit "Mamaie" nici acum nu pot uita clipele cu ea !!!!
Era o femeie extraordinara :(( mereu cu zambetul pe fata :((
Mereu imi zicea " Ninutsa ai grija de tine ca lumea asta e rea "
Doamne cat mi-e dor de ea !!! As mai vrea sa fie langa mine sa-mi spuna ca ma iubeste :(( Cat imi pot lipsi aceste momente cu ea !!!
Chiar inainte sa moara imi promisese ca in  vara aia , vroia sa ma vopseasca blonda :(( asta a fost o dorinta de a mea si de a iei sa fiu blonda :((
Dar jur ca o sa-i indeplinesc aceasta dorinta o sa ma fac blonda :((
De ce doamne ai luat-o de langa mine ?? Era singura care ma intelegea:((
Era singura care ....................nu mai am cuvinte :(( nu mai pot zice nimica :(( ca durerea e prea mare ca sa-mi aduc aminte momentele cu ea :((
N-o so pot uita niciodata ..............o iubesc si o s-o iubesc mereu !!!!! Mereu imi facea toate poftele :((
Offffffff doamne !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu