sâmbătă, 6 august 2011

Blonda mea !! Ea ma face sa rad in orice moment :))

O iubesc pe blonda mea extrem de mult  !!!!
Ea mereu a fost impotriva lui :| decand a vazut ca ma face sa sufar mereu imi zicea " Nina lasal termina odata ca tot tu o sa suferi "
Dar eu n-am ascultat-o am facut numa ce am vrut eu :D

Fetita mea play boy :)) ce nu-i place sa-i zic asa :))
O iubesc prea mult nu vreau s-o pierd niciodata !!!
I-a m-a invatat si bune si rele :))

Imi aduc aminte cateva clipe cu ea :))
Cand eram odata in padure :)) si eu le duceam tot mai sus :)) . . . . . . . .  cand ea s-a impiedicat si a cazut direct in cap =))
Sau cand eram la discoteca si incearca sa coboare scarile :)) si se impiedica si aterizeaza in cap :))
Vai frate nu pot uita aceste momente cu ea :)):))
Dar nici clipele care plangeam una la alta si ne povesteam cata suferinta purtam aman 2 :((
Ea mereu m-a inteles ca e in aceeasi situatie ca mn :-<
N-as vrea niciodata s-o pierd ca daca as pierde-o nustiu cum as trece peste :((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu