luni, 22 august 2011

Nu stiu ce sa mai fac!:((

Nu stiu ce sa mai fac ? :(( M-am saturat , numai rezist :(( vreau sa mor!!
Chiar daca sunt k edy ......mie dor de el? Il vreau langa mine :(( da stiu k tine la mine dar nu se mai poate face nimic pentro noi:((
S-a terminat si ma doare enorm !!!
Azi cand am stat cu el .......vroiam sa-l iau in brate sa-i zic ca-l iubesc.....:|......dar mi-am dat seama k numai am dreptul asta :((
Doamne cat il iubesc , cat il vreau langa mine ! Mai vreau momentele alea cand imi zicea :( ca's pitica lui :((
De ce ? toata sau sfarsit..........
Stiu ca e vina mea dar asta este l-am pierdut:((
Cand ma gandesc ca era al meu :(( offfff doamne cat ma doare :((
Imi vine sa strig , sa urlu de durere :((
Numai rezist !!! Nimeni nu se gandeste si la mn :(( Totusi am si eu un suflet dar nimanui nui pasa >:P
Ce as vrea  sa dau timpul inapoi :(( sa fie din nou al meu ..... asa cum a fost candva :((
Stiu ca acum a fost vina mea ca ne-am desp ..... dar ce sa fac ? nu ma pot desparti de Edy ne leaga ceva ....:| care de Pici nu ma legat niciodata :-j
Dar el nu stie acest lucru ca daca l-ar stii poate mar intelege :(
Si sar gandi si la mine
Imi vine sa-mi bag PULA in ea viata ! sa mor draqu odata sa scap de tot :(( sa uit de el:((
Nimeni nu va stii cat il iubesc :((
Te iubesc ! Te iubesc :((:((:(((:((
Doamne , cat il pot iubii :((
De ce ? viata e atat de cruda cu mine ? De ce? :((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu