vineri, 5 august 2011

Sa-mi bag pula in ea de viata :((

Stiu ca nu folosesc un limbaj frumos , dar in momentul asta ...asta imi doresc sa-mi bag pula in tot :((
Nu doresc nimanui sa aibe o viata asa :((
Vreau sa mor sa scap de toti :(( m-am saturat nu mai pot:((
Cat sa mai sufar ?? Cat o sa mai rezist??:(( Cat o sa mai pot suporta :(( din partea lui.....
Nu mai vreau sa'l vad , numai vreau sa aud nimic de el :((
As vrea sa mor acuma sa scap , sa nu mai stiu nimic:((
Simpt ca o sa izbugnesc :(( n-o sa mai pot rezista , cuvintelor lui grele :((
Ma doare prea tare :(( Simpt ca sufletul meu este rupt in 2 :(( ca fara el viata mea :(( ar trebui sa ia sfarsit:((
Nu'l mai vreau in viata mea :( mi-a adus destula suferinta :((
NU mai pot rezista :(( m-a facut sa sufar prea mult :| nu i-a pasat cat am putut suferi :((
Deci gata na's mai putea rezista tentatiilor :((
Mai bine as muri draqu si gata :( asta ar fi cel mai bine .... poate acolo sus il voi uita :((
Voi uita ca l-am cunoscut vreodata :((
De ce ma doare atat de mult???

5 comentarii:

  1. te inteleg perfect.:(( viata asta nu merita traita. iubirea este cel mai crunt lucru care ti se poate intamplaa.(pe care). imi doresc sa fii murit. viata este o gherla 70 lei de lei gheul. nu i frumos. in viata trebe sa fii frumos maaaa. asculta ma pe mine. :(((( nu i frumos maaa bag pula. victor ash daca vrei sa ma gasesti pe facebook. nu stiu... te inteleg perfet. simt ca este o conexune intre noi. suntem presedesinati. imi place pula. un lucru care il avem comun(pe care). da. partea bolnava bolnava a mintii. proba de microfon. nu cauta nimic in multime, mai bine cauta l in tine. te iubesc hamster.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ce sa mai zic ? tu macar esti fata , intodeauna vei primi atentie chiar daca nu te incalzeste cu nimic ...eu sunt singur de o gramada de timp , am impresia ca toata lumea fuge de mine in plm ... ma simt ca un monstru printre ingeri !! nici pe mine nu ma incalzeste viata prea mult ,insa totusi am credinta in Dumnezeu si nu vreau sa fac pacat sa-mi iau viata singur, astept sa se duca ea , mai da-o in plm , pisa-m-as pe ea si pe cine mi-a dat-o ca muista viata mi-a mai oferit !! bag pla in tot !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te înțeleg perfect frate nu stiu de ce pula mea sa mai tot încerc sa fiu cu o fata ca toate nu vor.Dupa ce ca tu le spui ce simți pentru ele zic asa si ce plm sa iti mai faci iubita

      Ștergere