sâmbătă, 27 august 2011

Un nou inceput !!!

Acum sunt cu tine , tin mult la tine . . . . . dar stii si tu foarte bine k gandu meu tot la el este :((
Te iubesc Edy dar nu-l pot uita asta de repede :((
Tu mereu ai fost alaturi de mine si m-ai ajutat la greu , cand plangeam la tine veneam k stiam k tu ma vei ajuta sa trec mai usor peste !!!


Inainte k cateva luni nu-mi puteam imagina ca noi 2 vom fii vreodata impreuna . . . . dar uite ca s-a intamplat si intr-un fel ma bucur de asta :*


Tu esti baiatul ala care mereu imi zicea cei bine si imi arata unde gresesc :((
De multe ori nu te-am ascultat si regret pentru ca daca te ascultam era mult mai bine k poate nu mai sufeream atat :((

Nustiu ce sa mai zic ? Dar stiu un lucru k TE IUBESC mult !!!!
Edy k tine am facut toate prostiile posibile :)) si nu mai lasat niciodata la greu . . . . . . . .
Mersi pentru tot :-*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu