luni, 22 august 2011

Schimbarea atat de dura !

M-am schimbat ! Sunt cu totul alta :(
Numai din cauza lui m-am schimbat atat de mult , el m-a facut sa ma schimb atata :( . . . .  . . . dar nici nu vreau sa afle vreodata motivul schimbarii mele :((




Imi aduc aminte . . . . . . . . . . acum un an cand nu'l cunoastem . . . eram cu totul alta :( eram cuminte , nu in injuram , nu beam , nu fumam , nu chiuleam !!!
Dar de cand l-am cunoscut pe el totu sa schimbat :-<
Numai eu stiu cate sacrifiici am facut pentru el . . . dar el nu vedea aceste lucruri niciodata :((
Doamne cat dor aceste lucruri. . . . . . . .
Si jur ca o sa ma schimb foarte mult in rau :( din cauza ca l-am pierdut :(
poate e mai bine pentru mine aceasta schimbari :(((
O sa fiu cum n-ar fi crezut el in viaata lui :((:((:((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu